hello everyone ...

Motivele pentru care nu am mai scris de mult pe blog sunt nenumarate....incepand cu programul foarte incarcat de care am parte si terminand cu lenea care ma "doboara" in timpul meu liber si anume weekend-ul :D
Abia astept sa termin scoala, sa iau vacanta aceea pe care o astept din septembrie 2009. Sincer, chiar am nevoie de putina odihna si din pacate realizez ca nu am decat doua luni la dispozitie, dupa care urmeaza sa devin un aventurier intr-o lume noua :)).
Pana atunci voi profita de fiecare secunda pentru a mi-o petrece cu prietenii, familia..etc.


Sper sa va mai scriu pana se termina scoala....daca nu.... HAPPY HOLIDAY TUTUROR...

1 comentarii:

boga spunea...

si eu astept vacanta mai ales ca vine plecarea noastra in austausch o experienta unica,care a reusit sa imi prezinte un prieten cu totul deosebit,Edi Barhan

Trimiteți un comentariu